3 Aralık 2012 Pazartesi

Acımadı ki Kurabiyeleri

Oğlumun diş buğdayı için eminönünden kurabiye kalıpları almıştım beklenen diş bir türlü gelmeyince deneme amaçlı birkaç kurabiye yapmıştım. Kurabiyelerin fotolarını gören görümcemin müdürü sünnet için yapıp yapamayacağımı sormuş ilk başta tedirgin oldum güzel olmazsa diye ama sevgili görümcemin de gazıyla ortaya bu kurabiyeler çıktı. Geçen hafta yapıldılar ama yayınlanması biraz zaman aldı.

 
Kurabiyeler bittikten sonra nasıl paketleyeceğimi düşünürken küçük bir koliyi kesip jelatinle kaplamaya karar verdim. En son da tül ile paket yapıp kurdela ile bağladım :)
 

4 yorum:

  1. Yengecimm iyiki seni gaza getirmişim :)

    Kurabiyelerin tadı ve görselliği süperdi :)

    Bence peşini bırakma :)

    Sen başarırsın biliyorum ;)

    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Sabahın 3'üne kadar birlikte kurabiye pişirmesek zor biterdi :) Desteğin, yardımların için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine, yüreğine sağlık hem ben hem de sünnet mevlütü olan arkadaşım bayıldık kurabiyelere... İnşallah tekrar bir organizasyonda birlikte çalışma fırsatını buluruz.. Sonsuz sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kurabiyeleri beğenmiş olmanız beni çok mutlu etti :) Görüşmek dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil